• ベストアンサー

英訳をお願いします。

理解してくれる方がいてとても嬉しいです 貴方のおっしゃる通りファンアートでは自分らしさを精一杯出せないと考えています。 でも安心して下さいこのページ(アカウント)は残すつもりです。 よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I'm glad that I have one who understand and support me. As you said I realize that Fan Art cannot represent my individual character. So put your mind at ease! I'm going to leave this account.