• ベストアンサー

海外のパソコン周辺機器メーカーへの質問

以下の質問を英訳していただくと助かります。宜しくお願いいたします。 (内容) 顧客がメインユニットとパソコンをUSBで接続したところ、「ドライバがありません」という表示が出て動作しなかったようです。 USBドライバを送ってもらうことは出来ますか? ○○○の全てのパソコンでは問題なくUSB接続が出来ましたが、顧客のパソコンでは 接続出来ないようです。顧客が使用しているOSはwin7です。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • snorioo
回答No.3

#2です。USB接続をいうのを書き漏らしました。失礼しました。 When one of my customers connected the main unit and his personal computer by USB, the system got stuck with the message: "driver is not installed" Can you send us the necessary driver? USB connection is successful with all the ○○○ personal computers but not with this one, which runs on the win7.

drum-line
質問者

お礼

無事に通じました。ありがとうございました。

その他の回答 (3)

• ennalyt
回答No.4

その機器名とPC名とを詳しく書いてくれたら、 ドライバ探しますよ。

drum-line
質問者

お礼

ありがとうございます。しかし、質問の趣旨とは異なります。

• snorioo
回答No.2

When one of my customers connected the main unit and his personal computer, the system got stuck with the message: "driver is not installed" Can you send us the necessary driver? USB connection is successful with all the ○○○ personal computers except for this one, which runs on the win7.

• cincinnati
回答No.1

When my customer connected his main unit and personal computer via USB, it didn't work as it shown such a message as "There is no driver". Would that be possible that you send me USB driver? The other all personal computers worked fine via USB connection, but it didn't work with my customer's personal computer. By the way, his computer is running under Windows 7.

drum-line
質問者

お礼

ありがとうございます。参考になりました。