• 締切済み

この日本語を伝えたいんです。

日本が免疫の無い豚を開発して、私は悲しい。 人間はそんな神様みたいなことをしていいのだろうか。 でも、自分が不治の病にかかったら考えがかわるのだろうか。 私はそう言いたかった。 これを英語に直してくれませんか?

• anteia
  • お礼率89% (243/272)
  • 英語

みんなの回答

noname#160772
noname#160772
回答No.2

日本が免疫の無い豚を開発して、私は悲しい。 Having learned that pigs with no immunity has been developed in Japan. 人間はそんな神様みたいなことをしていいのだろうか。 Is it all right that humans play God? でも、自分が不治の病にかかったら考えがかわるのだろうか。 But would I change my mind if I contracted an incurable disease? 私はそう言いたかった。 I wanted to say that.

• marbleshit
回答No.1

I feel sad the non-immunized pigs have developed in Japan. How can human being do such a thing like devine act? But I wonder if I would change my mind when I have incurable disease? That's all I wanted to say.