• 締切済み

至急翻訳願います。

至急、翻訳願います!!同い年の友達に使うのであまり硬い英語じゃないようにしていただけると嬉しいです ☆私は友達とお菓子を食べながらおしゃべりするのが好きです。あとカラオケやプリクラをとるのも好きです。 ☆お気に入りのシンガーは嵐とGlee castとaikoなどです。aikoの歌では「ボーイフレンド」という歌が好きです。

みんなの回答

• marbleshit
回答No.2

I love chatting my friends with eating snacks, singing at karaoke and shooting purikura as well. My favorite singers are Glee cast, aiko and so on. My most favorite of aiko's songs is "Boyfriend".

• one4all
回答No.1

I do love jamming with my friends by eating snacks.Also I am into doing both Karaoke and orint-club. My favorite groups are Arashi,Glee Cast and Aiko.Regarding Aiko songs,I like "boy friend" a lot.