• ベストアンサー

英訳お願いします( i _ i )

私はあなたと友達どちらも大切です 平日夜中に私が帰ってきて 一緒に眠ってそれはほんの少しの時間です。あなたの邪魔をしてるんじゃないかなと思っていた だからあなたが休みの日 私もゆっくり出来る時に会いに行こうと考えていました。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

こんにちは。 下のような感じではどうでしょうか。ご参考まで。 My friends and you are both really important for me. As I come back late at night on weekdays, we can spend only short time together. I was worried that I might be disturbing you. That's why I was thinking I would go and see you on your day off, when I have more time.

Mikeeeey
質問者

お礼

ありがとうございます(#^.^#)