• ベストアンサー

英語にしてもらいたいです。

moapp18の回答

• ベストアンサー
  • moapp18
回答No.2

私だったらこう書きます。 There are some differences between ramen shop cooks ramen and home cooks ramen. It differences is time and effort. At home, ramen boiled, base of soup melts with hot water. Put favorite toppings and is completion.

lexs2
質問者

お礼

回答ありがとうございます。