Double Billing Issue with Rakuten Bank Debit Card

このQ&Aのポイント
  • I made a purchase using my Rakuten Bank debit card at a foreign shop. The payment was deducted successfully at the time of purchase.
  • However, I later received a second payment request from Rakuten Bank, stating that the payment could not be processed due to insufficient funds.
  • I immediately contacted Rakuten Bank customer service and they informed me that the second payment request was also from the same shop. They advised me to contact the shop to verify the situation.
回答を見る
  • ベストアンサー

英文にしてください。

一番下の内容を英文にして頂きたいのですが。 【これまでの経緯】 先日、外国のショップで商品を購入しました。 購入した際に楽天銀行のデビットカードにて 支払いをしました。その時引き落としされました。 しかし後日、再度楽天銀行から 支払いの請求が来ました。 残高不足の為引き落とし出来ないとの事でした。 その後直ぐに楽天銀行のカスタマーに連絡して 確認したら同じショップからでした。 カスタマーに購入先のショップに確認してくれと 言われました。 【英文にして頂きたい内容】 カード会社から二回請求が来ております。 二回請求してないでしょうか? もし二回請求してましたら 返品データを楽天銀行に早急に 送ってください。 ご確認下さい。 宜しくお願い致します。 上記を英文にしてください 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

My credit card company informs me that you requested payment twice. Have you requested payment twice? If yo did, please send the details of the returned items to the Rakuten Bank. Thank you for your attention.

jun0914
質問者

お礼

早々のご回答、ありがとうございます。 大変助かりました。