• ベストアンサー

英訳お願いします

「道に迷っている人を道案内する番組」  ↑こちらの英訳お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

A program which shows the way to those who got lost. A program which guides those who have lost their way.

その他の回答 (1)

• eeb33585
回答No.1

The program to guide persons who's lost one's way.