• 締切済み

緊急 英訳をお願いしたいです

tanaka150の回答

• tanaka150
回答No.1

This book is scanned from a guest book of a cafe in Tokyo. There are a lot of comments of the shop and cute illustrations on the book. It's from A月 199X to B月 200X. こんな感じになると思います。

awkowlm
質問者

お礼

ありがとうございます。参考にさせていただきます。