• ベストアンサー

配送の遅れについてのお詫び文

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ この度は荷物の配送が遅れてすみませんでした。 日本の郵便局で調査したところ、荷物が見つかりました。 昨晩、郵便局員が私の家に来て、お詫びしてゆきました。 本日、荷物を再配送しましたので、もうしばらくお待ちください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

I am deeply sorry that the delivery of the parcel was delayed this time. Japan Post retraced the parcel and they found it. Last night a person from the post office came to my house and apologized about it. Today I shipped the parcel once again, so please wait for a little while more. I appreciate your endurance.

negaimashitewa
質問者

お礼

ご回答に感謝いたします。またお会いできますことを切に願っております。ありがうございました。