• 締切済み

【至急】英語翻訳お願いします><!

以下、翻訳お願いします><! ↓↓↓↓↓ デザインにおいて最も大切なことは、全体においての基本的な概念、つまりコンセプトが重要だと思います。 デザイナーという仕事は、消費者に新しい商品やサービスを提供するにあたり、 自分がどんな人にどんなことを伝えたいかということを明確にする事がとても大切です。 きちんとそのコンセプトに合った統一と調和を与えるデザインを考えることにより消費者の心を掴むことができると思います。 私は空間デザインを専攻していますが、空間デザインにおいて重要なのは全体のバランスだと思います。 人は物を見るとき最初に全体的な形やバランスを見ます。 デザインは人を魅了するものであり見ることで疲れたり、苦痛を与るものではなくわくわくドキドキさせるものです。 なので、目線を誘導する空間を生かす背景の色、文字の形や大きさなどのレイアウトの配置を大切にすることにより全体的にバランスを整えることが大切だと思います。 出来るだけ自然なニュアンスでお願いします><

• h11d
  • お礼率0% (0/1)
  • 英語

みんなの回答

回答No.1

Below, translation >< where we ask! As for the most important thing, in other words concept is important you think at the time of ↓↓↓↓↓ designing that basic concept in the whole. As for the work, designer, when the new commodity and service are offered in the consumer, very it is important to make clear by himself would like to convey what kind of thing to some person. Securely you think that it is possible to grasp the heart of the consumer, by thinking of the design which gives standardization and the harmony which are agreeable to the concept. I have majored spatial design, but as for being important at the time of spatial designing you think that it is entire balance. The person when looking at the thing, first looks at entire shape and balance. Design is something which fascinates the person and are not something which becomes tired by the fact that you see, takes part pain and are something which [dokidoki] it can point excitingly. Because is, you think that it is important entirely to arrange balance, color of the background which utilizes the space which induces the eye line, by making the arrangement of layout of shape and size etc of letter important. Just it is possible, >< where we ask with the natural nuance しかし、今 東日本大震災で世界中が大騒ぎなのに、こんな翻訳のどこが至急なんですか?