• ベストアンサー

「何でも好き」といういみの単語

Meursaultの回答

• ベストアンサー
  • Meursault
回答No.1

eclecticかな? ADJECTIVE: 1. Selecting or employing individual elements from a variety of sources, systems, or styles: an eclectic taste in music; an eclectic approach to managing the economy. 2. Made up of or combining elements from a variety of sources: “a popular bar patronized by an eclectic collection of artists, writers, secretaries and aging soldiers on reserve duty” (Curtis Wilkie).

marradona
質問者

お礼

ありがとうございます。 まさにeclecticだと思います。