• ベストアンサー

結婚式のお祝いメッセージ

結婚式のお祝いメッセージ 結婚式のお祝いメッセージ、英文で何かいいものはないでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • IXTYS
回答No.2

インターネットで検索するといくつか出て来ます。 少し砕け過ぎかなとも思いますが、、、。 1. You are tying the knot??  Congratulations! (knot : 結び合わされる) 2. After years of being together finally you are tying the knot!  I am happy for both of you.  Congratulations… 3. Congratulations!  Can’t wait to be there at your wedding… 4. When is the wedding date?  Don’t forget to invite me…by the way, CONGRATULATIONS! 5. A toast to the loveliest couple on the planet earth.  Congratulations! ● 個人的には好きな聖書のことばを添えてメッセージにします。  And now abideth faith, hope, love, these three; but the greatest of these is love. Congratulation

その他の回答 (1)

回答No.1
All_for_okwave
質問者

お礼

ありがとうございます。 参考にさせていただきます。