• ベストアンサー

次の文章を英語に訳すとどうなりますか?どうしてもうまく訳せません。

その翌年には、全国一律料金という郵便制度を確立し、郵便局・ポストが全国津津浦浦に出来ていきました。全国に郵便が普及するのは1872年ごろでした。郵便は安い料金で、誰でも利用できるという利点があったため、短期間で普及しました。その後、外国郵便も制度として確立しました。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • mabomk
回答No.3

その翌年には、全国一律料金という郵便制度を確立し、郵便局・ポストが全国津津浦浦に出来ていきました。全国に郵便が普及するのは1872年ごろでした。郵便は安い料金で、誰でも利用できるという利点があったため、短期間で普及しました。その後、外国郵便も制度として確立しました。 /////////////////////////////////////////////////////////// After flat postage system was newly introduced in the following year, nationwide post offices and mailboxes were set up, then the postal system was expanded to all over the country around 1872. It was quickly standardized thanks to its easy use and inexpensive postage. Later, overseas postal service was also established. ////////////////////////////////////////////////////////////

その他の回答 (3)

• mabomk
回答No.4

////////////////////////////////////////////////////////////////// After the epoch-making flat postage system was put into practical use in the following year, nationwide post offices and mailboxes were set up, following the establishment of postal system across the country around 1872. It was quickly standardized thanks to its convenience and inexpensive postage. Later, overseas postal service was also established. /////////////////////////////////////////////////////////////////// 三番です、こっちの方が少しだけ格調は高いけど若干堅苦しいかも、

noname#183197
回答No.2

すこし修正しましあ。 The next year, the flat fee postal system was established, and thus postal offices and mail boxes were build all over the country. It was about 1872 that the postal system became prevalent, which didn't take long because of the benefits of cheep fees and the high level of usability. After that the foreign postal system was also developed.

回答No.1

The next year, the flat fee postal system was established, and thus postal offices and mail boxes were build all over the country. It was about 1872 that postal system became prevalent, which didn't take long because of the benefits of cheep fees and high level of usability. After that foreign postal system was also developed.