• ベストアンサー

Kiss Me Kate の Synopsis(英文)

Myusical Kiss Me Kate の Synopsis(英文)のサイト、出版物を探しています。  ご存知の方あありましたら教えて下さい。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#211914
noname#211914
回答No.1

以下の参考URLが参考になりますでしょうか? 「KISS ME KATE」 ===================================== Title:1959 Heart Fund. Program four, Heartbeat of Broadway, The story behind Kiss me Kate [sound recording]. Published:[New York] : American Heart Association, 1959. Description:1 sound disc (15 min.) : analog, 33 1/3 rpm, mono. ; 16 in. LC Call No.:NCPC 02247 Notes: American Heart Association: GRC-5223B (matrix). Distributed electrical transcription recording. Alfred Drake, Patricia Morison, Lisa Kirk, John C. Wilson, Bella Spewack, speakers; Leonard Lyons, narrator. Recorded by Gotham Recording Corp. for American Heart Association, Feb. 1-28, 1959. Issued with: 1959 Heart Fund, program three, Heartbeat of Broadway, the story behind My fair lady. Production level cataloging. Subjects:Musicals -- Production and direction. Public service -- Radio. radfg Other authors:Drake, Alfred, 1914- spk Morison, Patricia, 1915- spk Kirk, Lisa. spk Wilson, John C. spk Spewack, Bella Cohen, 1899- spk Lyons, Leonard. nrt Other authors:American Heart Association. Control No.:12031956 ============================================= Kiss me Kate : vocal selection / music and lyrics by Cole Porter. -- ( BA22844622) [S.l.] : Chappell/intersong Milwaukee, Wis. : Hal Leonard Pub. Co., [c1948] 39 p. of musics ; 31 cm 注記: For piano and vocal ISBN: 0881880906 別タイトル: Saint Subber & Lemuel Ayers present, Kiss me, Kate : a m usical comedy 著者標目: Porter, Cole, 1891-1964 ========================================= 下段の書籍は国内では立命館大学で所蔵されているようですが・・・? ご参考まで。 補足お願いします。

参考URL:
http://www.theatrehistory.com/american/musical019.html
noname#8848
質問者

お礼

早速教えて頂き有難うございました。