• ベストアンサー

アシュリーシンプソンの腰のモザイク

jakyyの回答

• ベストアンサー
  • jakyy
回答No.2

【Ashlee Simpson タトゥ】 彼女の左腕に黒い星のマークのタトゥが付いているようです。 それを隠すためでしょう。 下記のサイト「Trivia & Notes」の25をお読み下さい。 Ashlee has a tatoo on her left wrist, it's an outline in black of a star. http://www.tv.com/ashlee-simpson/person/23236/biography.html 下記のサイトにも書かれています。 Date: Nov 14, 2005, 8:07:51 PM Yeah she has three. Me and my friend were watching MUCh in the caf and she showed of the star on her writst and we both looked at eachother knowing what the other was thinking. So we have an Ashlee on the floor now. http://forum.deviantart.com/entertainment/music/521031/