• ベストアンサー

SPIE

abyssinianの回答

• ベストアンサー
回答No.1

これでしょう。 The SPIE (International Society for Photo-optical Instrumentation Engineers) is the largest international force for the exchange, collection and dissemination of knowledge in optics, photonics and imaging. As a newly emerging society, the SPIE GIKI Chapter is the growing legacy of those who seek to learn, discover and innovate by creating, promoting and sustaining a multifaceted platform for Photonics, Photo-optics and Instrumentation. http://www.google.com/search?num=100&hl=ja&as_qdr=all&q=%22SPIE%22+History+photo&lr=

参考URL:
http://www.google.com/search?num=100&hl=ja&as_qdr=all&q=%22SPIE%22+History+photo&lr=
migoreng
質問者

お礼

解決しました。どうもありがとうございました。