• ベストアンサー

お願いします、英訳してください。

yum_yumの回答

• ベストアンサー
  • yum_yum
回答No.2

The e-mail I type out in Japanese font becomes garbled on your side. Vice versa, your e-mail in Japanese font becomes garbled on my side. Thus, it is impossible for me to send you the original text via e-mail. Do you wish to receive the original text in Roman character? Or, you wish to receive it in English translation? 日本語の原文が説明的なので、それを忠実に訳した英文も説明的になってしまいました。でも、これで相手には伝わると思います。

bebel
質問者

お礼

ありがとうございます。 日本語を英語に直すのに訳しやすい 文章にするには…と考えてやってみたんですが、 かえって分かりにくくなってしまったかもしれません。 でも、yum_yumさんがやさしい文章で書いてくださったのでとても分かり易かったです。