• ベストアンサー

どう訳していいか分かりません!

旅行の感想を英語で言いたいのですが、私には難しくて訳せません。どなたかなるべく簡単な単語や文法を使って英訳していただけないでしょうか? ・私は宮島に行った。そこには世界遺産に登録されている「嚴島神社」がある。鮮やかな赤色が印象に残った。満潮の時は大鳥居が海に浮かんで見える。干潮の時は鳥居まで歩いていくことができる。鳥居の近くまで行くとその大きさに驚いた。自然の偉大さや神秘さを感じた。宮島では食べ歩きを楽しむことができる。特に、もみじ饅頭の種類が豊富で、どれを食べるか迷った。揚げ饅頭という珍しいもみじ饅頭もあった。どれも美味しかった。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • heyboy
回答No.1

Google翻訳ですが ”I went to Miyajima. There is “Sasajima Shrine” registered as a World Heritage site. The bright red color left an impression. At high tide, Otorii can be seen floating in the sea. You can walk to Torii at low tide. I was surprised at the size of the torii. I felt the greatness and mystery of nature. You can enjoy eating and eating in Miyajima. In particular, there are many types of “Momiji Manju” and I was wondering which to eat. There was also a rare “Manju” called “Fried Manju”. Everything was delicious.” もみじ饅頭はそのままローマ字 "Momiji manju"ですがたぶん 通じるでしょ。