• ベストアンサー

日本語を英語にしてくださいm(_ _)m

至急回答お願いします。 『冗談だったにしろあんな酷いことを私に言えるなんてあり得ないなって思っただけ。 私、酷いこと言われなれてないから 相手は悪意が無くて言ったことでも少しのことでもビックリしちゃうし、すぐに傷つの。 でもそんなことあなたは理解してくれなくていいよ。もうあなたとは話したくない。』←英語にしてくださいm(__)m

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I just thought, even as a joke, it is unthinkable to say something that shocking, that's all. I am not used to hearing things that socking. Even when there is no malicious intent I am surprised and hurt. But there is no need for you to understand this, I am no longer interested in talking to you.