• ベストアンサー

翻訳お願いします。日→英

記録では開始時間は何秒前になっている?何秒前に開始すれば買えるというのだ?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.1

What does the record say about when I started the purchase order? How much seconds ahead of the official start time was the earliest acceptable time for the order to get the item?