• ベストアンサー
※ ChatGPTを利用し、要約された質問です(原文:Live メールがエラーになる)

Liveメールがエラーになる

このQ&Aのポイント
  • 以前に下記のような英文が二回ほどきていますが、意味が分かりません。Liveメールは使えなくなるのでしょうか。
  • Windows Live Mail 2012アプリケーションは、新しいOutlook.comで使用される同期技術をサポートしていません。アカウントのアップグレードが6月末に始まると、Windows Live Mail 2012アプリケーションでOutlook.comアカウント宛てのメールを受信することができなくなります。
  • Windows Live Mail 2012アプリケーションを使用している場合は、Windowsのメールアプリに切り替えることをお勧めします。メールアプリはWindows 8/8.1およびWindows 10に組み込まれており、よりモダンなデザインです。Outlook.comアカウントを追加するだけで使用を開始できます。

質問者が選んだベストアンサー

  • ベストアンサー
  • 16530
  • ベストアンサー率47% (260/542)
回答No.2

要約すると、 Outlook.com が新しくなったことによって、skmerryさんが使っているメールアプリ Windows Live Mail 2012は6月末を持って使えなくなる。 対応として、 1. Webブラウザーで、outlook.com に行き、ブラウザー上で使う。  * ブラウザーの検索窓に"outlook.com"と入力して検索すると、outlook メールの画面が現れるので、そこでマイクロソフトID (Live ID) とパスワードを入力すると skmerryさんのメールがブラウザー上で見れるようになるはずです。 2. お使いのPCがWindows 8/8.1/10のどれかであれば、付属のメールアプリがあるのでそちらを使ってください。 3. Windows 7をお使いであれば、新しいOSにアップグレードすることをおすすめします。 * メーカーが保証していない限りアップグレードは危険と思います。またすでに無償アップグレードの期間は終わっています。 4. もし、Windows 7をお使いで、アップグレードしたくなければ、1.のようにブラウザーで使ってください。あるいは、Office 365パーソナル(*これは有料で月々の利用料金を払って使う、メール、ワード、エクセルなどのパッケージ)が1年間無料なのでそれを試してください。 と言うことです。Windows 8以上であれば付属のアプリを使えば良いのですが、Windows 7であればおそらく調べればマイクロソフトでなくても無料のメールアプリをダウンロードして使えると思います。 ブラウザーで使うのも慣れれば悪くは無いです。

skmerry
質問者

お礼

詳しくご教示頂き有難うございました。大変助かりました。またよろしくお願いいたします。

全文を見る
すると、全ての回答が全文表示されます。

その他の回答 (1)

noname#239865
noname#239865
回答No.1

Earlier this year we introduced a new Outl‍ook‍.‍com that will help you collaborate with others, focus on what matters, and get more done. The new Outlo‍ok‍.‍com delivers an exciting set of new experiences across web, phone, and desktop, and we’re eager for you to start using it. 今年我々 は新しい Outl ook を導入しました。 新しい Outlo ok。com は web、電話、デスクトップで新しい経験のエキサイティングなセットを提供、我々 はそれの使用を開始する熱望しています。 要するに古いバージョンなので新しくしろということですHP 現在のバージョンは2017年1月までしかサポートされません サポート終了後はセキュリティも危険な状態になります 早急に新しいバージョンに移行しましょう 手順が書かれていますが英文がダメであれば マイクロソフトのHPで「Windows Live メール移行」で 検索してください。

skmerry
質問者

お礼

早々ご教示頂き有難うございました。最近Ver アップの場合にも英語の文面で表示されるものが、多くなってきており、学のない私には大変困っています。本当に有難うございました。また何かの機会にでも、よろしくお願いいたします。

全文を見る
すると、全ての回答が全文表示されます。

関連するQ&A

  • 英語のメールが来たのですが全く解読できません。読める方お願いします。

    英語のメールが来たのですが全く解読できません。内容的には販売経験が少ないと私に伝えていると思うのですが・・・違ったらゴメンなさい。 読める方お願いします。 We understand that you may be disappointed about the selling limits you are experiencing, and we hope you'll understand that account and listing restrictions are intended to provide the most positive buying experience possible, which increases overall sales for sellers. We apologize for any unnecessary inconvenience. Unfortunately, we can't raise your selling limits at this time, but we'd be happy to review your account again after 90 days. Our considerations include buyer feedback, time and activity on site, and compliance with eBay policies. In the meantime, we encourage you to continue to build a positive selling history on eBay and to follow all policies. With your seller dashboard you can watch your progress, maintain your excellent service to our Community of buyers, and keep your account in good standing.

  • chase bankからのメール?

    突然こんなメールが送られてきました。どうすればいいのでしょうか? Chase Bank Online Notification Security check ! You have received this email because you or someone had used your account from different locations. For security purpose, we are required to open an investigation into this matter. In order to safeguard your account, we require that you confirm your banking details. To help speed up this process, please access the following link so we can complete the verification of your Chase Online Banking Account: Alert code: 1577590437 - Click on: https://www.chase.com/asp/services/update.php?account67241 Please Note: If we do no receive the appropriate account verification within 48 hours, then we will assume this Chase Bank account is fraudulent and will be suspended.The purpose of this verification is to ensure that your bank account has not been fraudulently used and to combat the fraud from our community. We appreciate your support and understanding and thank you for your prompt attention to this problem. Regards, Chase Bank - Chase Online Banking Department 私はchase bankなど利用したことがないので、アカウントなど持っていないのですが、気になっています。 迷惑メールなのでしょうか??

  • paypalから英字メールが着ましたが覚えがなく…

    paypal@30573.comから「Account Has Been Limited」という件名で英語のメールが届きました。paypalに登録等したこともなく勿論利用したこともありません。メール内容は次の通りですが、無視しておいて問題ないでしょうか。 PayPal is constantly working to ensure security by screening accounts daily in our system. We recently reviewed your account, and we need you to verify information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited or terminated. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience. ________________________________________ Why is my account access limited? Your account access has been limited for the following reason(s): October 07, 2009: We have reason to believe that your account was accessed by a third party. Because protecting the security of your account is our primary concern, we have placed limited access to sensitive PayPal account features. We understand that this may be an inconvenience but please understand that this temporary limitation is for your protection. Completing all of the checklist items will automatically restore your account to normal access. Thank you for using PayPal! The PayPal Team

  • The Windows Live Hotmail Team要求について

    The Windows Live Hotmail Team要求について 下段のメールをThe Windows Live Hotmail Teamからもらいました。返信をしないと使えなくなると言っていますが返信すべきですか? また、もし返信する場合には * Username: * Password: * Date of Birth: * Country Or Territory: のinformationを裸で(マスキング無しで)返信するのは危険だと思いますがどのようにしたら良いですか?当該メールにはreply buttonやマスキング機能が付いていません。 メール内容は Dear Account Owner This is email from Windows Live Hotmail® and we are sending to all account user for safety. Due to the anonymous registration of our account which is causing congestion to our service, so we are shutting down some account and your account was among those to be deleted,so the purpose of this email is for you to verify that you are the owner of this account and you are still using it by filling the information below after clicking on the reply button: * Username: * Password: * Date of Birth: * Country Or Territory: Confirm your E-mail by filling out your Login Information below after clicking the reply button, or your account will be suspended within 48 hours for security reasons. Sincerely, The Windows Live Hotmail Team

  • 翻訳ソフトを使わずにメールの翻訳をお願いします

    昨日、海外のサイトで買い物をしました。 注文、支払いとスムーズに行えたのですが 今日になって、下記のメールが届きました。 書いてある内容と私は何をしたらいいのかが 分かりません。 翻訳ソフトを使わずに、下記のメールの翻訳をお願い致します。 そして、私が何かすることがあれば教えてください。 Hi, Thank you for your order with ○○○! I am emailing you in reference to order #11111. We require all orders of this size to be accompanied by photo ID as well as a hand written authorization of purchase with signature and all order information contained in that note. You can easily scan these two documents and send them via email. We can then release your order for shipment. If you wish not to send the required identification, we can also accept wire transfer for payment instead. Your originally charged account would of course be credited. The note must include: 1. Brief statement of authorization that you made the purchase. 2. The shipping address on the order and your authorization to ship there. 3. The date and your signature The ID must show: 1. Your address, name and signature. Passport is acceptable also. どうぞ、宜しくお願い致します。

  • エラーに対する対象方法

    ebay で 出品の制限エラーがでました。 私はタイに住んでいないので、******@ebay.com にメールを出そうと思っています。 そしてサポートセンターから電話を待ってみようと思います。 そのメールには (1)私の電話番号 (2)私のebay アカウント (3)私の名前 だけでいいのでしょうか?他に何か書けと書いてますか? ご存じの方 教えていただければ助かります ------------------------- You can not submit your listing due to the following problems Attention You've reached the selling allowance for the number of items you can list. New sellers are allowed 10 (active + completed) or $500 of sales (active + completed) items per 30-day period. This means you can stay within your allowance or contact us to review your account with you. We'd like the opportunity to review your account to help ensure you are on track to provide a good experience for eBay buyers. Within Singapore, please call us at 65-6510-4506 between 9:00 AM and 5:30 PM (GMT+8) Monday-Friday to speak with a customer support representative. Within Thailand, please visit our help page and submit a phone number you can be reached at. If the area in which you reside is not listed above, please write an email to ******@ebay.com with a phone number you can be reached at. We look forward to the chance to talk with you about your current and future business plans, along with your supplier information. This conversation will help us make sure that all new sellers meet their buyers' expectations.

  • Amazon.comに連絡をとりたいのですが。。。

    アメリカのAmazon.comに連絡したいことがあるのですが、 サイトのメールフォームから送ろうとすると 「We're sorry, but we are unable to process your contact at this time. We're investigating the cause of this problem now and hope to have it resolved shortly. If you wish, you may provide a phone number where we can call you in a few minutes using the pop-up window. Please note that your browser must have javascript enabled and any pop-up blocker disabled to use this option. Alternatively, you can try to submit your contact again in a few minutes. As always, you can view and update your account and order information in Your Account.」 というメッセージが出てメールを送ることができません。 カスタマーサービスへ直接メールを送りたいのですが、 アドレスを探してもなかなか見つからず困っています。。。 ご存じの方いらっしゃいましたら教えていただけるとうれしいです。 よろしくお願いします。

  • Googleから来るメールの対応方法について

    お世話になります。 無償版のGoogleAppsを利用しております。 最近、以下の内容のメールが届いてくるので、admin.google.comにログインをしているのですが、しばらくするとまた同じメールが届いてきます。 他に何を対応したら良いかがわかりません。 対応方法をご存知の方がいらっしゃいましたら、教えて頂けますでしょうか。 ↓ メール内容 件名:Your Google Apps account has been suspended and will soon be closed 内容: Hello, It looks like you haven’t used your Google Apps account for the domain syrb3.com in the past 365 days. Google has suspended your account, and will close your account and delete your account data on or after Feb 9, 2018, unless you take action as described below. Want to keep your account? If you want to keep this Google Apps account, please sign in to admin.google.com before Feb 9, 2018 to let us know you’re still using it. If you’ve forgotten your username or password, we can help you recover your account. Once you log in, you should receive an email within the next 48 hours letting you know that your account is no longer targeted for deletion. To unsuspend your account, please follow the instructions that appear in your Admin console. Don’t want your account or your data? If you don’t want this Google Apps account and don’t want to save any of your data (such as any Gmail messages or contacts, or files stored in Drive), you don’t need to do anything. We’ll automatically close your account and delete your data on or after Feb 9, 2018. Once your account is closed, you will no longer be able to access your Google Apps account for the domain syrb3.com and all your data in that account will be permanently deleted. No one will be able to access your old data by creating a new Google Apps account with this domain name. Want to export your data? If you want to export your data from your Google Apps account, you can sign in to admin.google.com and export your data any time in the next 15 days. Then, if you want to delete your account, follow instructions to delete your account. Visit the G Suite Help Center to learn more about why Google closes inactive accounts. Sincerely, The Google Apps Team よろしくお願いします。

  • 和訳と英訳したいのですが

    お世話になります。 以下の英文を訳したいのですが、英語に自信がないので和訳していただけないでしょうか。また、「画像添付メールを送りたいのですが、どのメールアドレスに送信したらよいでしょうか?」という日本語をどう英語に訳せばよいかも教えてもらえないでしょうか。 よろしくお願いします。 We would be delighted to assist you, but we are unable to establish the nature of your query. May we request that you please send us more information relating to your concerns so that we can assist you in resolving any issues that you may be experiencing? For faster query resolution, be sure to include your account number and the promotion reference number (where applicable) in the subject line of your emails to us. Your cooperation in helping us assist you is greatly appreciated.

  • ebayからのメール

    ebayから下記のようなメールがきてIDが凍結されました 多分規約の9条に違反したので凍結したという内容では ないかとおもいますが、、、 なぜこんなことになったんでしょう? We regret to inform you that your eBay account has been suspended due to concerns we have for the safety and integrity of the eBay community. Per the User Agreement, Section 9, we may immediately issue a warning, temporarily suspend, indefinitely suspend or terminate your membership and refuse to provide our services to you if we believe that your actions may cause financial loss or legal liability for you, our users or us. We may also take these actions if we are unable to verify or authenticate any information you provide to us. Due to the suspension of this account, please be advised you are prohibited from using eBay in any way. This includes the registering of a new account. Please note that any seller fees due to eBay will immediately become due and payable. eBay will charge any amounts you have not previously disputed to the billing method currently on file.