• 締切済み

英訳お願いします。

「これらが今後セールになったり価格が変更されたりすることはないですよね?」 アプリや機械翻訳以外でわかる方いましたら 上記の英訳をお願いします。

• 英語

みんなの回答

• 16530
回答No.2

Can I expect the prices of those items will not be changed by on-sale or any other discount campaign?

• SPS700
回答No.1

Are you sure that these items will be on sale or sell at a different price in the future?