• ベストアンサー

英語にして下さいm(_ _)m

英語にして下さいm(_ _)m JM59を50個オーダーしています。 現在ある20個だけ他の商品と先に発送して下さい。 残りの30個は入荷しましたら発送して下さい。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

I have ordered 50 pcs of JM59. Please ship in advance, the 20 pcs that you currently have in stock, together with the other items that I have ordered. As for the remaining 30 pcs, please ship as soon as you have them in stock.

yuitsumuni
質問者

お礼

有難う御座いますm(_ _)m