• ベストアンサー

英語にしてください。

北京で中国人が一切いないバーを見つけたの。今そこで飲んでるよ!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

I found a bar which doesn't have any Chinese guest in Beijing. I'm now drinking there!

その他の回答 (1)

• cbm51901
回答No.1

I found a bar in Beijing, where not a single Chinese is to be seen. As we speak, I am in the bar having a drink.