• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカの知人にメールをしたいのですが英文がわかりません。すみませんが英文を教えてくれませんか?お願いします。 「フェイスブックの件、了解しました。私はあなたとの約束を守ります。 私もあなた達とともに成長していきたいと思っています。 これからも良い関係をお願いします。 私の携帯電話番号は000-000-000 ですが私は英語が喋れません。しゃべれない事がとても残念です。」

noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.2

I have acknowledged the Facebook issue. Let me assure you that I will follow your advice. I too, wish to grow together with you. I ask you to keep our good relationship into the future. My mobile phone number is 000-000-000. However, I cannot speak English - something I regret very deeply.

質問者

お礼

いつも助けて下さってありがとうございます。さっそく送ってみます<(_ _)>

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.1

I got the facebook matter. I will keep the promise between you and me. I would like to improve myself with you. I hope we can have good relationship from now on. My mobile phone number is 000-000-000. I do not speak English. That is something I feel sorry. 以上でいかがでしょうか。

質問者

お礼

わざわざ教えて下さってありがとうございました。とても助かりました。