• ベストアンサー

英訳お願いします

10月17日にそちらのサイトでデビットカードにて買い物をしました。 カード番号を入力して決済したところ、エラーが出て1度目はすぐに返金されましたが、2度目の決済はエラーの状態のまま売り上げが確定しています。 確認して頂けますか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.1

I purchased xxxxx at your website using my debit card on October 17th. In my first attempt, I got an error message and my payment apparently was cancelled and reimbursed, however it seemed my payment and your sales were confirmed after my second attempt, despite of the error. Would you please check and let me know the status of my purchase and payment? xxxx には買ったものを記載してください。 或いは I purchased xxxx at your website の代わりに I did some shopping 等に変更してください。

goemoq
質問者

お礼

助かりました、本当にありがとうございます。