• ベストアンサー

英語に訳してください

まだ、わたしは英語を流暢には話せません。 だけど学校では仲良しのお友達ができました。 彼らは、日本の文化にも興味があってよく聞いてきてくれたりいつものようにランチを一緒に食べてくれたり、ニュージーランドの文化を教えてくれます。 家では、絵本を呼んで発音を教えてもらっています。 まだ充分に伝えれないけど、頑張ってこれから伝えれるようにしていきます。 を英語にしてください!お願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I'm not yet to speak fluent English, but I could make some good friends at school. They are interested in Japanese culture and ask me what it is, and let me have lunch with them and still teach me the culture of New Zealand. And still they teach me English pronounciation in reading picture books at home. I'm already not enough to tell you what I want but I will keep on trying.

その他の回答 (1)

• ROYFF
回答No.2

NZに留学しているのですか? いいですねぇ。 旅行で訪問した事がありますが、とてもフレンドリーな国民性なので、友達をたくさん作ってくださいね。 上手でない英語でもご自身で一生懸命に書いた方が気持ちが伝わると思いますよ。 英訳してみましたので、参考にして頂ければ幸いです。 I cannot speak English fluently yet, however, I have made several good friends at school. They are interested in Japanese culture, often asking me the questions about it. Also, they always eat lunch with me, teaching me about the NZ culture. (often は度合いによってはusuallyなどに変えてもよい) At home (At my host family の方が良いかもしれません), they read picture-books for me and teach me the pronunciation of the words on it. Although I cannot tell you much about my NZ life in English yet, I will make best efforts to improve my communication skill in English. Many thanks