• ベストアンサー

英訳をお願いします!!

Kerokerokinokoの回答

• ベストアンサー
回答No.2

I was so surprised to see your Facebook photo! Since the last time I saw you, you look more beautiful and mature! I have'nt been to America for a long time now, but I'd really like to go visit soon and see everyone there!

asami_1212
質問者

お礼

ありがとうございました!助かりました