• ベストアンサー

英訳お願いします

mydoughboyの回答

回答No.3

This word (または phrase) was the first thing that came to mind when I was trying to think up a message for you. "came to mind" http://eow.alc.co.jp/search?q=%22came+to+mind%22 "think up" http://eow.alc.co.jp/search?q=%22think+up%22