• ベストアンサー

英訳をお願い致します。

英訳お願い致します。 「先日送った書類ですが、一部変更したい箇所があるので、再度送ります。前回のと差し替えて下さい。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

About the papers I sent you a few days ago, I want to make some changes. I will resend the new version. So I would appreciate it if you could replace the old one with the corrected version.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。

その他の回答 (1)

• cbm51901
回答No.2

I am re-sending you the document I sent you the other day, with some changes added. Please replace the old one with this modified version. 「先日送った書類に変更を加えたものを改めて送付します。前回のを当該修正版に差し替えて下さい。」

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。