• ベストアンサー

Taylor swift の曲の歌詞

Taylor swiftの「I knew you were trouble」のPVで、 テイラーが言っている冒頭のセリフ(ナレーション?)を教えてください。 和訳ということではなく、英語のままでお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • bug_bug_jp
回答No.1

I think, I think when it's all over it just comes back in flashes, you know? It's like a kaleidoscope of memories; it just all comes back. But he never does. I think part of me knew the second I saw him that this would happen. It's not really anything he said, or anything he did. It was the feeling that came along with it. And crazy thing is, I don't know if I'm ever going to feel that way again. But I don't know if I should. I knew the world moved too fast and burned too bright, but I thought, "How can the devil be pulling you toward someone who looks so much like an angel when he smiles at you?" Maybe he knew that when he saw me. I guess I just lost my balance. I think that the worst part of it all wasn't losing him. It was losing me.

asami1933
質問者

お礼

とても助かりました。 ありがとうございました!!