• ベストアンサー

英語に訳して下さいm(__)m

写真ありがとう。 とても助かりました。 これでプレゼント作りができます。 誕生日前日に彼と食事に行き、カウントダウンを一緒にするのでサプライズプレゼント渡します。 きっと喜んでくれると思います。 彼と一緒にイングランドへ遊びに行ったらお姉さんに是非会ってお礼が言いたいです。 本当にありがとうございました です!翻訳機などは使わないでお願いできますか(>_<)

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Thank you for the photos. That is great help for me to make the present. Now I'm planning to go to dinner with him on the day before his birthday, and give him this surprise present when we do the countdown. And I'd like to come to England with him and express my thanks to your sister. Thank you very much indeed!

rinn910910
質問者

お礼

すぐの回答ありがとうございます。すごく助かりましたd=(^o^)=b