• ベストアンサー

下記3文英語に訳していただけますか?

jwwaterhouseの回答

回答No.2

Is this shop open tomorrow? You are seating next to each other. Would you please wait over at the empty seat? I need to move my cart. After I pass through, will you move over towards the restroom? 日常の場面での会話文なら、これでいいと思います。