• ベストアンサー

Good enough

bartlebyの回答

• ベストアンサー
  • bartleby
回答No.8

NHKのサイトにこのインタービューがあります。 肝心の部分は、 ヒュー:No, clearly. It's just that the storyline is somewhat exaggerated. But unquestionably British accent does help, but any accent helps you know. The grass is always greener. Americans who come to London - girls find them attractive because they are exotic. パトリック:Good to know, good to know. I'll keep that in mind. なので、「良いことを聞いた!」で良いと思います。

参考URL:
http://www.nhk.or.jp/night/data_frame.html
elkichi
質問者

お礼

本当ですね~。 聞いた時は「Good enough」と言ってるようにしか聞こえなかったんですが・・・お恥ずかしいです。 もっとヒアリング鍛えないと! これですっきりしました。ありがとうございます。