• 締切済み

英訳してくれませんか?

すみませんがこの文を、英訳してくれませんか? 「一緒に笑える人がいることは、とても幸せなことです」 英語がとても苦手なのでお願いしたいです、 中学三年生くらいの感じで訳していただけるとあり難いです!

• 英語

みんなの回答

• favo99
回答No.3

If you could share joy with someone, it makes you very happy. ;)

• sayshe
回答No.2

* It is very lucky to have someone [who(m)] you can share laughter with. * It is very fortunate to have someone [who(m)] you can laugh (together) with.

• cincinnati
回答No.1

To have someone who laughs together, it is very happy thing. あるいは I am happy since I have a friend laughing along.