• 締切済み

英訳してください。お願いします。

下記の文章を英訳してくれませんか。 日本語・文章としておかしな点がございましたら 英訳してくれる方の解釈でよろしいのでやっていただければ幸いです。 翻訳サイトやアプりや機械などは使用しないでほしいです。 人の脳で考えたものでお願いします。 私が紹介する作品はLOSTです。 LOSTは映画ではなく連続ドラマです。 シーズン1からシーズン6まであります。 この作品のストーリーは乗っていた飛行機がある島に墜落してしまい島から脱出するという物語です。 この作品での好きなシーンを紹介します。 主人公の医師のジャックは父親の7厳格を見て森の中へ追いかけに、一方ハンターのロックは水を厚めに森へ行きます。 そんな二人が森の中で偶然遭遇します。 ジャックは一緒にロックと水を探しに行きたいと言いますが、ロックは次のように言い一人一人森の中へ消えてしまいます。 ロック「You need to finish what you started」 ジャック「Why?」 ロック「Because a leader can't lead until he knows where he's going」 もうひとつあります。 ドラッグ中毒者のミュージシャンのチャーリーは大好きなギターと引き替えにロックにドラッグを渡しました。 ですが、またやりたくなってしまい返してくれと言います。 しかし、ロックは乗り切ってほしいと言い渡しません。 そこでロックが一言いいました。 「I think you're alot stronger than you know , charlie」 「And i'm gonna prove it to you」 このシーンを見るととても元気がでてきます。 LOSTは人間の欲がとても印象的に表現されています。 その中での友情や助け合い、恋愛というのはとても見所です。 とてもおもしろいので見てください。 ありがとうございました。 以上です。回答お願いします。

• 英語

みんなの回答

回答No.1

================================================ Today I'll be introducing the show 'LOST'. LOST is not a film, but a drama series. The series consists of six complete seasons. The main story revolves around characters involved in an aeroplane crash into an island, and how they try to escape the island. Let me introduce one of my favorite scenes from the show. One of the main characters of the show, a doctor named Jack heads into the forest chasing an illusion of his father, while another character named Locke goes in search of water in the forest. The two of them then meet in the forest. Jack tells Locke that he wants to help him find water, but Locke tells him the following: Locke : "You need to finish what you started." Jack : "Why?. Locke: "Because a leader can't lead until he knows where he's going." Then the two of them both go their own ways into the forest. Let me introduce one more scene. A drug addicted musician named Charlie gives up his favorite guitar to Locke to get hold of some more drugs. However, shortly after he decides he wants to play the guitar again and asks Locke to return it. But Locke wants him to get over his addiction, and tells him this: "I think you're alot stronger than you know, Charlie." "And I'm gonna prove it to you." Whenever I see this scene I can't help but feel happy. LOST is a show that really expresses human desire well. It also shows friendship, cooperation and romance along the way. It is a great show to watch, and I highly recommend it. Thank you very much. ================================================