• ベストアンサー

()内を適切な形にしたいのですが…

分かるかたお願いします(>_<) 1、I lost the commuter pass I (buy) the previous day. 2、I (hear) from him twice since then. 3、Sophy (knit) there sweaters and one vest last winter. 4、The air conditioner (be) on since yesterday. 中学 高校 大学 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

1、I lost the commuter pass I (had bought) the previous day. 前の日に買った定期券を無くしてしまった。 2、I (have heard) from him twice since then. それ以来彼の消息を聞いたのは二度ほどである。 3、Sophy (knitted) there sweaters and one vest last winter. この冬の間ソフィーはセーター3着とベスト1着を編んだ。 4、The air conditioner (has been) on since yesterday. 昨日からエアコンがずっとつけっ放しだった。