• 締切済み

英語訳をお願い致します

以下の文の 英語訳をお願い致します。 誕生日はどうでしたか? いつか 私の手作りケーキ食べてね。

• 英語

みんなの回答

回答No.3

How was your birthday? I hope you will eat my hand -made cake some day.

回答No.2

How was your birthday? I want you to eat a cake of my own making some day.

回答No.1

How was your birthday party? I hope you will try to eat my handmade birthday cake for you someday.