• 締切済み

英語が得意な方、英訳お願いします!

疲れはとれましたか? 忙しいそうだけど、体調崩さないよう気をつけてね! 今日は大学へ行くのかな? 科学のお勉強頑張って下さい。 留学してから二週間たちましたね。 そちらの生活には慣れましたか? 会えない日々はとても長くかんじます。 あなたのこと、日本から応援しています。 メールありがとう。

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

Aren't you tired anymore? You seem busy but be careful not to upset your health. Are you going to go to university tomorrow? Study science hard. Two weeks have passed since you left Japan to study abroad. Have you gotten used to life there? The days when I cannot see you seem very long to me. I am supporting you from Japan. Thank you for your e-mail.