涙を流しながら過去のメールを見ています

このQ&Aのポイント
  • 私は涙を流しながら過去のメールを見て、このメールを書いています。
  • 去年の7月、あなたは就労ビザの申告を約束してくれましたが、実行されませんでした。私は1月に学生ビザの申告をしようとしましたが、同様に実行されませんでした。
  • 私は9ヶ月間日本に滞在し、友人を失い、家族との関係も悪化しています。私はもう待てないので、4月4日にロサンゼルスに旅立ちます。ロサンゼルスに戻る予定はありませんが、再びあなたに会いたいと心から思っています。
回答を見る
  • ベストアンサー

英文に翻訳願います。宜しくお願い致します。

私は涙を流しながら過去のあなたからのメールを見て今、このメールを書いています。 私はあなたを責めるつもりはない。大変世話になったので。しかし去年の7月にはあなたは就労ビザの申告をしてくれると言いました。でもそれは実行されませんでした。私は1月に学生ビザの申告をしようとしましたが、それも実行されませんでした。私はもう9ヶ月も日本にいます。その間に数々の友達を失い今は家族とも余り良い状態ではありません。私はもう待てないので4月4日にロサンゼルスに旅立ちます。あなたの家に住みたいがそれも困難だと思います。なぜなら、あなたは家族と一緒にロサンゼルスに帰ってくるからです。昨日Tomからメールが着ました。内容は『あなたは今年ロサンゼルスにきますか?』でした。彼までも私が今年ロサンゼルスに来ないと思ってます。また,Leoからもメールが着ました。『Kevが4月に日本に行くよ』でした。彼も私が、この先も日本に住むと思ってるみたいです。他の日本の友達も皆、私がもうロサンゼルスに行かないと思ってます。前にあなたに伝えましたが今の私の生活は地獄です。だから同じ死に場所を選ぶならば私はロサンゼルスを選びます。あなたがロサンゼルスにいつ帰ってくるか解らないですが私はあなたに、もう一度ロサンゼルスで会いたいと本当に思ってます。私は多分、40日位しか住む所を借りれるお金を持ってません。その間に仕事を探しますがそれも困難だと私は知ってます。仕事が見つからず住む所を失っても私は日本に帰る気持ちはもうありません。またロサンゼルスで会える日を楽しみにしています。私は一番後悔してるのは去年、オーバーステイをしてもロサンゼルスに残っていれば良かった事です。本当に今の日本での生活は地獄です。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

I am writing this e-mail to you. And I am crying by reading your e-mail which you send me previously. I am not going to blame you that is because you took care of me so much. Hardly that I can not forgive was that you said you are going to publish a working visa for me last July which had not done yet. Then I tryed to get student visa last Janurary which had failed as well. As you can see I am staying Japan for 9 month and during these time I have lost so many friends and been not good condition with my family. So what I have decided, I will fly to L.A. on 4th of April. I really want to stay in your house with you but it is not willing to do because you are coming back to L.A. with your family. I got an e-mail from Tom yesterday and said "Are you coming to L.A. this year?" You know what, he thinks I am not going back there anymore. Also Leo said to me that Kav comes Japan this April. He thinks I am going to stay in Japan in the future as well. Every my friend in Japan thinks I am not going back too. As I told you before, my life in Japan is like a hell. horrible and miserable thing. But if I am facing same distiny of death, I chose L.A. to die. I do not know when you come back to L.A. but I really would like to meet you there again. The problem is I only have got money which I probably can survive about 40days. Ofcourse I will try to find a job to work and earn money for my life, I know how hard it is. If I could not find any job to work, lost my home, I am not going back to Japan. I look foward to see you again in L.A. The onething I regrat about my self is that I did not stay L.A. last year even it was overstayed. I think I should stay there. My life in Japan is really really bad. なにがあったかわかりませんが、お仕事頑張ってみつけてください! そこまで逢いに行きたい人がいるなんて素敵ですね。

tngrym1188
質問者

お礼

本当にありがとうございました。初めてこのサイトを利用しましたが貴方みたいな素敵な心を持っている方に出会えて大変嬉しく思います。自分を信じて頑張ってみます。