• ベストアンサー

英作文について

1.私は昨日ジョージからアルバムをもらった。 2.たくさんの美しい星を夜空に見ることができます。 3.誰によってその写真は取られましたか? 4.その泥棒はその女性に時計を盗むところを目撃された。 5.飛行機が1機校舎上空を飛んでいるのを聞くことができた。 6.彼はお父さんに友達と映画を見に行くのを許された。 7.私は3日前2時間駅前で待たされた。 8.今すぐその自転車を修理してもらいましょう。 9.私は昨日床屋さんに髪の毛を短く刈ってもらいました。 10.私は父が昨日くれた本を読んでいるところです。 解答が無くて困っているので、上の英訳がわかる方教えて頂けると嬉しいです。 よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

1. I was given an album by George yesterday. 2. A lot of beautiful stars can be seen in the night sky. 3. Who was the picture taken by? 4. The thief was seen to steal a watch by the woman. 5. A plane was heard flying high above a school building. 6. He was allowed to go to the movies with his friends by his father. 7. I was kept waiting for two hours at the station three days ago. 8. Let's get the bicycle repaired right away. 9. I had my hair cut short by a barber yesterday. 10. I am reading a book which was given to me by my father yesterday.