• ベストアンサー

英語で表現すると、どうなるでしょうか?

gaucho7の回答

• ベストアンサー
  • gaucho7
回答No.3

この記事は福島のヨウ素129に関するものと思います。 下記の英訳は如何でしょうか・・・ There are radioactive materials which have various half-lives. For example, Radon 222 decays with a half-live of only 3.8 days but Iodine 129 does with (as long as) 15.7 million years. With the certain kind of radioactive materials, we will be continuously exposed to the hazards over our lifetime.