• ベストアンサー

英訳していただけたらうれしいです。

tennsiontmの回答

回答No.3

Have you lost 17kg over the past three monthes? You must have worked hard, must't you? I could never do something like that. I'm looking forward to the pictures. Take care of yourself and don't push yourself too hard. 「でも」は訳さなくてもいいかな。

mycket
質問者

お礼

本当に初級ですみません。。。must't you?というのはどのように理解したらいいですか? 勉強になります!ありがとうございます。