• 締切済み

【至急】英語に翻訳して頂けますか;

oh_my_god_nessの回答

回答No.1

高3なのであまり あてにしないでください I sincerely love you. I have a lot of words to tell if I can meet you. However, because I am not so good at English. I cannot express the word well.

christy
質問者

お礼

迅速に回答してくださってとても参考になりました。 ご回答ありがとうございました。