• ベストアンサー

どなたか英訳よろしくお願いいたします

ある外国の方からメッセージを頂き返答に困っています。宜しければ以下の文章の英訳お願い致します。 "pvを見る限りでは面白そうに見えます。主にエフェクトが前作と比較して格段に良くなった。 とにかく前作より良作になっているのを祈りたいですね。"

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

☆ It seems to be interesting as far as I watch a preview. An effect in particular improved markedly in comparison with a previous work. Anyway, I want to pray that it will become the work which is better than the previous work. ☆ When I see the preview, it looks interesting. Especially, the effect has improved greatly compared with the former work. Anyway, I want to pray that this work will improve from the former work.