• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英語になおしていただきたいです。 教科書英語(?)ぐらいのレベルで構いません。 ---------- ・近況・ 私は最近、○○というドラマにはまっています。 普段ドラマはほとんど観ないのですが、これはとても面白いと思いました。 現在日本では地上波では第2シーズンです。 最新は第5シーズンだそうですね。 続きが楽しみです。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

What I have been doing lately. I am watching regularly a series of tv drama titled ○○. Usually I do not watch dramas but this one I found very interesting. Currently we are in the 2nd season of ground-based broadcasting. I hear you are in the 5th. I am looking forward to the sequel.