• ベストアンサー

翻訳:COMポートを使用するソフト

bartlebyの回答

• ベストアンサー
  • bartleby
回答No.2

ANo.#1です。 Because of port allocation clashes that can occur with applications that use the COM port, it is recommended that multiple applications that use the COM port are not opened simultaneously. Due to COM port clash possibilities, applications that use this port should not be used together. As resource allocation for the COM port can cause problems, software that use the COM port should not be run at the same time.

PIB
質問者

お礼

ありがとうございます。参考にさせていただきました。