• ベストアンサー

お願いします?

次の文を進行形(be+~ing)にして下さい。 1 l study English 2 They sing together 3 koji reads a book 助動詞 ~できる ~でしょう 適切なものを選んで下さい。 1 He(can plays/can play)the piano 2 Will he(plays/play)soccer? 3 Bob(ride/can ride)a bike 4 She(will speaks/can speak)three language 5 Mike(will help/help)me

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

1 I'm (was) studying English. 2 They are (were) singing together. 3 Koji is (was) reading a book. 1 He(can play)the piano 2 Will he(play)soccer? 3 Bob(can ride)a bike 4 She(can speak)three language 5 Mike(will help)me

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.2

校正を忘れました。 1 He can play the piano. 2 Will he play soccer? 3 Bob can ride a bike. 4 She can speak three languages. 5 Mike will help me. 正しく綴りましょうね!