• 締切済み

英訳していただけませんか??

この間オーストラリアに語学研修旅行へ行き ホームステイをしました その際にアドレスを教えてもらい いざお礼のメールを書こうとしたのですが 私は全くと言っていいほど英語ができません 100点満点のテストで40点とか普通にとってきます← ちなみに国語の点もすこぶる悪いので日本文おかしかったら 訂正していただけるとうれしいです こんな奴でもお礼の気持ちはやっぱりちゃんと伝えたいです 誰か助けていただけませんか??? ~日本文~ こんにちは。お元気ですか??(本名)です 先日は本当にお世話になりました。 貰ったお土産のキーホルダーはちゃんとカメラにつけています!!! オーストラリアでの時間は短かったけれど とても充実したものでした それもあなたがたが私を受け入れてくださったおかげです 私はホストファミリーがあなたたちであったことを 本当にうれしく思います ありがとうございました です なるべく早めにメールを送りたいので (忘れられないうちに 笑) 回答まってます!!!

みんなの回答

• sayshe
回答No.2

<訳例> Hello. How have you been? Thank you for your hospitality while I was staying with you. I attach the key ring which I got from you as a souvenir to my camera. Though my stay in Australia was short, it was memorable. It is because you let me stay at your home. I think it was fortunate for me to have you as my host family. Thank you very much.

回答No.1

ちょっと砕けた口調で書いてみますね。 Hey, how is everyone doing? It's "...". I'd just like to say, thanks a lot for everything. And I've made sure to put the keychain you gave to me as well on my camera! It was a short stay in Australia but it was definitely worthwhile. And that was because of the warm welcome I received. I really appreciate the fact that you were my host family. Thank you very much! ちょっとyouを使いすぎてしまった気がするのでキーホルダーをあげた人だったり"... the fact that you were my host..."の部分のyouは実際ホストファミリーさんの名前を入れたほうがいいかなとも思います!